Sport BluResponse TOTÁLNÍ PŘILNAVOST. BEZ KOMPROMISŮ O 2,8 metrů kratší brzdná vzdálenost na mokru oproti průměru konkurence*. O 3 metry kratší brzdná vzdálenost na suchu oproti průměru konkurence*. Dezén šetřící palivo: o 30% lepší než předchůdce**. Nižší hlučnost Konstrukce šetřící palivo Sport BluResponse využívá aerodynamický tvar a nízkoteplotní směs ke snížení valivého odporu o 30% oproti svým předchůdcům*. To znamená průměrnou úsporu nákladů na palivo 100 € za rok**. Vynikající výkon na... Celý popis
Koupit za 1 347 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Dunlop SP Sport Bluresponse 195/65 R15 91H
Doprava:
135 Kč
Skladem
1 347 Kč
Koupit za 1 347 Kč
Dunlop SP Sport Bluresponse 195/65 R15 91H
Doprava:
165 Kč
Skladem
1 340 Kč
Koupit za 1 340 Kč
DUNLOP 195/65 R 15 SPORT BLURESPONSE 91H
Doprava:
120 Kč
Skladem
1 326 Kč
Koupit za 1 326 Kč
Dunlop Sport Bluresponse 195/65 R15 91H
Doprava:
zdarma
Skladem
1 347 Kč
Koupit za 1 347 Kč
195/65R15 91H Sport Bluresponse DUNLOP
Doprava:
zdarma
Skladem
1 855 Kč
Koupit za 1 855 Kč
Popis
Sport BluResponse
TOTÁLNÍ PŘILNAVOST. BEZ KOMPROMISŮ
O 2,8 metrů kratší brzdná vzdálenost na mokru oproti průměru konkurence*.
O 3 metry kratší brzdná vzdálenost na suchu oproti průměru konkurence*.
Dezén šetřící palivo: o 30% lepší než předchůdce**.
Nižší hlučnost
Konstrukce šetřící palivo
Sport BluResponse využívá aerodynamický tvar a nízkoteplotní směs ke snížení valivého odporu o 30% oproti svým předchůdcům*. To znamená průměrnou úsporu nákladů na palivo 100 € za rok**.
Vynikající výkon na mokru
Model Sport BluResponse používá polymerovou směs pro lepší přilnavost a ovládání na mokré vozovce. Větší středové drážky na běhounu rychle odvádějí vodu a tak snižují riziko aquaplaningu.
Nižší hlučnost
Uzavřené ramenní drážky potlačují emise hluku pro tišší a pohodlnější jízdu.
Kratší brzdná vzdálenost
Inovativní bloky od Dunlop zkracují brzdnou vzdálenost na suché i mokré vozovce. Tyto výjimečně tuhé bloky, navržené pro ostrou jízdu, zvyšují kontakt s povrchem vozovky při brzdění.
Specifická patní oblast
Posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem zpřesňuje řízení. Stejně jako když ruka drží volant, zvyšuje technologie specifické patní oblasti ovládání a umožňuje tak vynikající odezvu vozovky..Výhody Lepší odezva vozovky; větší stabilita a přesnost
Bezešvý pás (JLB)
Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení
Technologie Maximum Flange Shield (MFS)
Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech
Multiprofilový běhoun (MRT)
Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce.Výhody Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách
Asymetrický dezén běhounu
Asymetrický dezén běhounu nabízí lepší ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu.Výhody Lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách, lepší odolnost proti aquaplaningu
Rovnější profil běhounu
Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha
Proměnný objem hmoty dezénu
Asymetrický dezén běhounu s proměnným objemem hmoty dezénu poskytuje vysokou úroveň odolnosti proto aquaplaningu. Mohutné vnější ramenní bloky zajišťují rychlý odvod vody bez turbulencí a zároveň vynikající stabilitu v zatáčkách.Výhody Vysoká odolnost proti aquaplaningu; zvýšený kontakt s vozovkou; lepší stabilita v zatáčkách a přesnost řízení
EU značení
Spotřeba paliva
B
Přilnavost na mokrém povrchu
A
Hluk
68
Třída hluku
1
Třída automobilu
C1
Číslo EU směrnice
1222/2009
TOTÁLNÍ PŘILNAVOST. BEZ KOMPROMISŮ
O 2,8 metrů kratší brzdná vzdálenost na mokru oproti průměru konkurence*.
O 3 metry kratší brzdná vzdálenost na suchu oproti průměru konkurence*.
Dezén šetřící palivo: o 30% lepší než předchůdce**.
Nižší hlučnost
Konstrukce šetřící palivo
Sport BluResponse využívá aerodynamický tvar a nízkoteplotní směs ke snížení valivého odporu o 30% oproti svým předchůdcům*. To znamená průměrnou úsporu nákladů na palivo 100 € za rok**.
Vynikající výkon na mokru
Model Sport BluResponse používá polymerovou směs pro lepší přilnavost a ovládání na mokré vozovce. Větší středové drážky na běhounu rychle odvádějí vodu a tak snižují riziko aquaplaningu.
Nižší hlučnost
Uzavřené ramenní drážky potlačují emise hluku pro tišší a pohodlnější jízdu.
Kratší brzdná vzdálenost
Inovativní bloky od Dunlop zkracují brzdnou vzdálenost na suché i mokré vozovce. Tyto výjimečně tuhé bloky, navržené pro ostrou jízdu, zvyšují kontakt s povrchem vozovky při brzdění.
Specifická patní oblast
Posílené spojení mezi pneumatikou a ráfkem zpřesňuje řízení. Stejně jako když ruka drží volant, zvyšuje technologie specifické patní oblasti ovládání a umožňuje tak vynikající odezvu vozovky..Výhody Lepší odezva vozovky; větší stabilita a přesnost
Bezešvý pás (JLB)
Technologie Hybrid Overlay snižuje obvodové deformace ve vysokých rychlostech.Výhody Výjimečná stabilita ve vysokých rychlostech, plynulé a rovnoměrné opotřebení
Technologie Maximum Flange Shield (MFS)
Systém ochrany okraje ráfku Technologie MFS využívá gumový profil, který je umístěn po obvodu pneumatiky nad okrajem kola. Vytváří se tak ochranná nárazníková zóna.* Výhody Ochrana drahých ráfků z lehkých slitin před poškozením o obrubník* Dostupné pouze ve vybraných rozměrech
Multiprofilový běhoun (MRT)
Dezény MRT využívají deset různých profilů a jsou tak přesnější. Rozložení tlaku na kontaktní ploše s vozovkou je tak vysoce efektivní. Díky tomu je plynulejší přechod z přímé jízdy do zatáčky, což má za následek přesnější a pozvolnější reakce.Výhody Výrazně lepší kontrola nad rozložením kontaktní plochy za všech jízdních podmínek; lepší reakce při jízdě za mokra i za sucha; lepší ovládání v zatáčkách
Asymetrický dezén běhounu
Asymetrický dezén běhounu nabízí lepší ovladatelnost a odolnost proti aquaplaningu. Souvislé středové žebro zvyšuje stabilitu a přesnost. Asymetrické uspořádání drážek pak zvyšuje přilnavost na mokrém i suchém povrchu.Výhody Lepší výkon na rovných úsecích i v zatáčkách, lepší odolnost proti aquaplaningu
Rovnější profil běhounu
Nová generace pneumatik Dunlop využívá plošší profil běhounu s kontaktní plochou větší o 4–8 % v závislosti na velikosti a typu pneumatiky. Větší kontaktní plocha zajišťuje vyšší stabilitu a lepší odezvu vozovky. Pneumatiky tak mají rychlé a přesné reakce.Výhody Lepší stabilita a přesnost řízení; snížené pilovité opotřebení; vynikající stabilita a přesnost v zatáčkách; výjimečná přilnavost za sucha
Proměnný objem hmoty dezénu
Asymetrický dezén běhounu s proměnným objemem hmoty dezénu poskytuje vysokou úroveň odolnosti proto aquaplaningu. Mohutné vnější ramenní bloky zajišťují rychlý odvod vody bez turbulencí a zároveň vynikající stabilitu v zatáčkách.Výhody Vysoká odolnost proti aquaplaningu; zvýšený kontakt s vozovkou; lepší stabilita v zatáčkách a přesnost řízení
EU značení
Spotřeba paliva
B
Přilnavost na mokrém povrchu
A
Hluk
68
Třída hluku
1
Třída automobilu
C1
Číslo EU směrnice
1222/2009
Parametry
Index rychlosti | H (=210 km/h) |
Období | letní |
Šířka | 195 |
Vnitřní průměr | R15 |
Výrobce | Dunlop |
Profil | 65 |
Index nosnosti | 91 |
Hlučnost | 71 dB |
Třída hlučnosti | B |
Spotřeba paliva | B |
Přilnavost za mokra | B |